diary

diary

**

Kamis, 19 Juli 2012

YA HABBIBY.....KAU & AKU....


Ya Habbiby.....
Kau dan aku adalah sama
kau dan aku adalah setara
Kau dan aku duduk sama tinggi
Kau dan aku duduk sama rendah
Tanpa kau aku tak sempurna
Tanpa ku kau tak sempurna
Tak adanya diri mu di sisi ku, aku lemah
Tiada diri ku di sisi mu kau rapuh
Bersama mu, ku menjadi wanita yang utuh
Bersama ku ,kau menjadi lelaki yang tangguh
Beban mu adalah derita ku
Beban ku adalah lara mu
anggukan kepala ku menguatkan membawa kesempurnaan atas ibadah mu
Ikatan ikrar mu menyempurnakan separoh agama ku
Pengorbanan cinta mu, adalah penghargaan atas derjat diri ku sebagai wanita
Pengorbanan cinta ku adalah persembahan ku atas derajat mu sebagai lelaki
Bersama mu kesulitan dunia ku terasa mudah dan sirna
Bersama ku kesukaran dunia mu terasa mudah dan musnah
Merengkuh kehidupan bersama mu ,jiwa ku terasa tenang
Merengkuh kehidupan bersama ku jiwa mu kan merasa tentram

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Dunia jika di tumbuhi dengan cinta yang positif maka setengah dari kehidupan serasa ber nuansa di surga,maka tebarkan Cinta dan Kasih sayang ke semua makhluk Allah yang hidup dan yang telah mati...cintailah hanya atas nama Allah